*ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΟΝΤΕΛΟΥ και SERIAL NUMBER αναγράφονται στις παρακάτω φωτογραφίες. (λευκο ταμπελάκι)
Όλα τα προϊόντα συνοδεύονται από εγγύηση καλής λειτουργίας σύμφωνα με τους όρους και προϋποθέσεις του εκάστοτε κατασκευαστή. Το νόμιμο παραστατικό αγοράς είναι ο χρόνος έναρξης εγγύησης.
Αποστέλλετε το προϊόν στην εταιρία μας για τεχνικό έλεγχο και αναφορά της βλάβης. Εφόσον διαπιστωθεί ότι η βλάβη οφείλεται σε κατασκευαστικό πρόβλημα και όχι σε υπαιτιότητα του χρήστη, προχωράμε σε επισκευή του προϊόντος.
Η αντικατάσταση εξαρτημάτων ή ανταλλακτικών ισχύει μόνον όμως για το συγκεκριμένο εξάρτημα ή ανταλλακτικό.
Για την πιο ασφαλή μεταφορά τα προϊόντα που αποστέλλονται προς επισκευή στην επιχείρηση πρέπει να είναι επιμελώς και με ασφάλεια συσκευασμένα κατά προτίμηση στις αυθεντικές αρχικές (εργοστασιακές) συσκευασίες τους.
Αν μετά την ολοκλήρωση της επισκευής ο αγοραστής δεν προσέλθει να την παραλάβει εντός του εύλογου χρονικού διαστήματος (3) μηνών από την ειδοποίησή του, τότε η συσκευή θα αποσταλεί στον πελάτη με δικά του έξοδα.
Οι προσφορές επισκευής που αποστέλλονται ισχύουν για 30 ημέρες.
Η εγγύηση δεν ισχύει σε περίπτωση που:
Η βλάβη προκλήθηκε επειδή ο χρήστης δεν χρησιμοποιεί ή δεν συντηρεί τη συσκευή σύμφωνα με το εγχειρίδιο χρηστών.
Η βλάβη προκλήθηκε εξαιτίας ατυχημάτων ανωτέρας βίας, διαφορά ή πτώση τάσης ρεύματος
Η βλάβη προκλήθηκε από επισκευή ή μεταποίηση συσκευής από μη εξουσιοδοτημένο τεχνικό.
Τυχαία καταστροφή, αμέλεια ή άγνοια, πτώση, έκθεση σε ακραία επίπεδα θερμοκρασίας ή υγρασίας, κραδασμούς, ρίψη υγρών, διάβρωση ή βλάβη κατά τη μεταφορά.
Αν ο αριθμός κατασκευής (serial number) ή τα διακριτικά σήματα της συσκευής έχουν αλλοιωθεί, αλλαχθεί ή αφαιρεθεί.